czwartek, 7 lutego 2013

Przypinki, przypinki wszędzie~~ /Haru

Idę sobie spokojnie korytarzem, idę, idę i nagle zza rogu wychodzi jakaś troszkę starsza ode mnie dziewczyna. Wszystko jak zwykle. Mijam ją, aż tu ni stąd, ni zowąd zauważam jej torbę.
JAKIEŚ 40 PRZYPINEK Z KILKUDZIESIĘCIU ANIME. *-*
Chciałam się na nią "rzucić", ale jakoś tak nie wiedziałam jak to zrobić... ;__; 
Nawet jeśli bym zagadała to co dalej? 
-No hej, świetne przypinki, gdzie je kupiłaś? Na jakimś konwencie? A może przez internet? Oooo, czyżby to był Ciel. He, he... A to Sakura? Wow, ale fajnie. 
...
...
...
No nie wiem jak by się to skończyło. ;-; 


1 komentarz:

  1. Przecież wiadomo, że razem otaku się nie nudzą :D Zagadaj, nic ci to nie zaszkodzi. No a jakby odburknęła coś w stylu super wielkiej damy to lepiej sobie nią głowy nie zawracać, z takimi osobami trudno wytrzymać ^^ ja bym zwróciła się do niej w taki sposób "Ettoo~ Ohayo, widzę że masz dużo tych przypinek i myślę, że również interesujesz się anime i mangą, mam rację?" I wyszczerz a'la Naruto :D

    OdpowiedzUsuń