wtorek, 12 lutego 2013

COSPLAY~ /Haru

MAM, MAM, MAM, MAM. Peruka, którą zamówiłam jakieś sześć miesięcy temu (dzięki wielkie Yatta ._.) nareszcie przybyła!
Wyglądam w niej strasznie, ale gdy dojdzie makijaż, ubrania i cała reszta, będzie idealnie. ^^
Może później dodam kilka zdjęć. ;_; Może... 
Ha, zapomniałam dodać kogo cosplay'uje (czy jak tam się to pisze). x''D 
Jak się można spodziewać L'a z Death Note'a. Tak wiem, wiem: "Tyle już tego było.", "Mogłabyś się wykazać większą kreatywnością." i bla, bla, bla. No, ale cóż. Ponieważ nie śpię na pieniądzach, nie mam zbyt dużo wolnego czasu i zwyczajny brak chęci mnie dopada, wybrałam postać, którą kocham i jest w miarę łatwa (do zrobienia cosplay'u). ^^ Efekty będzie można zobaczyć w marcu. He, he. :3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz