czwartek, 7 lutego 2013

Ferie, Resident Evil i Pandora Hearts! /Haru

Witam i przepraszam, że nic nie pisałam. ;_;
Jestem w Karpaczu na nartach i nie miałam czasu. Za to zdążyłam przeczytać Pandora Hearts 3 i Resident Evil 3. A więc opowiem Wam coś o tych mangach. :3
Pandora Hearts to naprawdę dobry tytuł. Nie dziwię się, że ma tak wielu zwolenników. ^^ Mam na swojej wspaniałej półeczce już trzy tomy i nie żałuje.
Tytuł ma wiele plusów np:

  • Ciekawie wykreowane postacie. 
  • Ciekawy story-line.
  • Akcja rozwijająca się w dobrym tempie. 
  • Ładnie rozrysowana historia bohaterów. 
Niestety zdarzają się także nie dociągnięcia, ale nie jest ich wiele.
Jeśli nadal zastanawiacie się nad kupnem tej mangi  to przestańcie. Idźcie do najbliższego sklepu (albo wejdźcie na dowolną stronę internetową) i wydajcie to 19,99 na jeden tom. *-*

Resident Evil. Nie spodziewałam się po tym tytule zbyt wile. Myślałam, że będzie to kolejna manga w stylu gore, która nie zaskoczy niczym czytelnika. A jednak jest w niej coś innego, coś co mnie zaciekawiło.
Plusy:

  • Klimat.
  • Prosty, ale interesujący story-line.
  • Bohaterowie drugoplanowi.
Jednym minusem jest kreska (dziwne połączenie komiksu amerykańskiego i japońskiej mangi). Choć nie wiem czy ten tytuł zrobiłby aż takie wrażenie, gdyby  ilustracje były w stu procentach mangowe...
Nie żałuję zakupu, ale wiem, że nie wszystkim by się spodobała. ^^

1 komentarz:

  1. Gomene, że przez jakiś czas nie komentowałam waszego bloga :x Nauka jest dopraawdy wyczerpująca x.x' Szczęście, że dziś mi się zaczęły ferie :D Co do Pandory Heart's to nie czytałam, zamierzam jednak kupić ten pierwszy tomik, no ale widząc że polecasz tą serię moje wątpliwości zostały rozwiane :D [ Chciałam kupić Kuroshitsuji ale moja matka uwielbia szperać mi w pokoju i gdyby przeczytała parę stron..najpewniej bym wyleciała z kwitkiem z domu do egzorcysty xD ]

    OdpowiedzUsuń