niedziela, 24 lutego 2013

"Monster" i ja. /Haru

Właśnie zaczynam oglądać anime pod tytułem Monster. Opinie są podzielone, ale jak na razie zaczyna się ciekawie. Ponieważ jestem wielką fanką kryminałów, sensacji i tajemnic sądzę, że ta seria  przypadnie mi do gustu. Wcześniej nie miałam do czynienia z tym tytułem. Usłyszałam o jego istnieniu jakiś czas temu, ale nie miałam (jakby to powiedzieć...) potrzemy go oglądać. Sądziłam, że jest to kolejne anime "niższych lotów", ale myliłam się. Wile osób twierdzi, że jest to dzieło, które powinno obowiązkowo znaleźć się na liście obejrzanych przeze mnie serii.
Czy aby na pewno będzie tak wspaniałe? Przekonam się. Jak na razie zapowiada się kilka długich wieczorów spędzonych z tą animacją, bo ma ona aż 74 odcinki.
__________________________________________________
A Wy co sądzicie o tym anime?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz