środa, 6 lutego 2013

The Innocent

  Prochem jesteś i w proch się obrócisz. To idealnie wszystkim znane zdanie występujące na pogrzebach świetnie pasuje do mangi, którą ostatnio czytałam. The Innocent.
  Pewnien atrakcyjny detektyw zostaje starcony na krześle elektrycznym za zbrodnię. której nie popełnił. Dzięki Rdzie Aniołów odradza się aby nieść pomoc ludziom, którzy tak jak w jego przypadku są niewinni ale mają zostać skazani. W służbie pomaga mu anioł transwestyta (wydaje się, że jest kobietą).
  Po kupieniu otworzyłam na pierwszej lepszej stronie. O ja ale piękny, piękny bish. Hmm wygląda trochę jak Anglia z Hetalii. Tym lepiej (szatański uśmieszek). O fuck kupiłam One Shota! Co ja zrobiłam?! No nic jakos to przeżyję.
  Wieczorem zabarłam sie za czytanie. I już musiałam na chwilę oderwać wzrok alby sprawdzić czy jestem jeszcze w domu mojej babci czy może w niebie z pięknym mężczyzną. No bo jak maiłabym inaczej zareagować kiedy na pierwszej stronie pokazują mi mężczyznę bez koszuli *^* . Następnie wielkie zdziwienie. To to jest chłopak???!!! (chodzi o anioła transwestytę) Ale ma taką damską twarz... W końcu po kilku sekundowych zgonach nadzedł czas na odruch wymoitny. Moim biedym oczom ukazało się takie nie-wiadomo-co. Moje pierwsze skojarzenie, ma w sobie coś z Francji (dokładnie, większość bohaterów kojarzy mi się z postaciami z Hetalii, to u mnie normalne). Lecz za chwilę stwierdziłam, że nawet Francja nie jest godzien aby mieszać go z tym czymś. Bardzo dziwny mężczyzna, z małym zasobem słów, a kiedy zobaczyłam dymek z kolejnym "Pobawimy się?" na prawdę chciało mi się wmiotować. Później okazało się, że pewna pani adwokat wcześniej zabiła swojego faceta (tak mówimy o tym biednym detektywie), ponieważ działała zgodnie z prawem, a teraz broniła innego biedaka, który zapewne skończyłby tak jak główny bohater.
  Co do mojej osobistej oceny wygląda to następująco:
-kreska 9/10
-bohaterowie 8/10
-fabuła 10/10
No i masz rozpisałam się -.-. Na koniec chciałam podziękować naszej czytelniczce NyaNya Ulzzang za pierwszy komentarz :3. Bierzcie z niej przykład. Z Haru chcętnie poznamy wasze opinie na temat naszego bloga./Yuu




1 komentarz:

  1. Hah :D jak miło, że o mnie wspomniałyście~ W każdym razie manga może i brzmi ciut ciekawie ale wątpię żeby mi się spodobała. Wygląda jak kryminał, a ja mang kryminałów nie cierpię czytać, o ile to kryminał O.o' albo thriller [ nie wiem czy dobrze napisałam xD] Uwielbiam bardzo komedie :3 co do bloga, może napiszecie kiedyś notkę o jakichś dziwactwach rodem z Japonii? :D [PS:. Zmieniłam nicka z NyaNya Ulzzang na Alchemica, brzmi bardziej dramatycznie xD]

    OdpowiedzUsuń