sobota, 23 lutego 2013

"Doubt" - plusy i minusy. /Haru

"PLUSY I MINUSY" - wszystkie posty pod tym tytułem będą króciuteńką recenzją jakiejś mangi/anime, bez zbędnego opisu bohaterów, wydarzeń itp. ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Doubt manga nie dawno ukazała się w Polsce i (z tego co wiem) podbiła serca czytelników. Co ja o niej sądzę? Zaraz się dowiecie. 

Bardzo podobała mi się atmosfera towarzysząca wszystkim wydarzeniom. Wiele zagadek, nie dopowiedzeń sprawiło, że czytelnik może sam myśleć nad rozwinięciem akcji. Osobiście nie lubię gdy ktoś podkłada mi wszystko pod nos i każe iść swoim tokiem myślenia. Dlatego właśnie Doubt jest mangą stworzoną dla mnie. 
PLUSY:
  • Bardzo dobrze przemyślany story-line.
  • Ciekawie wykreowane postacie.
  • Wydarzenia nie do przewidzenia. 
  • Atmosfera.
  • Dość często przedstawiany wątek urzeczywistnienia gry, jest tu niewiarygodnie dobrze przedstawiony. 
Jednak jak wiadomo nie można nie popełniać błędów...
MINUSY:
  • Ilość tomów (na tak rozbudowaną historie osobiście przeznaczyłabym ich więcej)
  • Bohaterowie za szybko odkrywają przed nami swoje prawdziwe charaktery i tajemnice.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Podobała Wam się ta króciutka recenzja? Jeśli tak, to mogę wstawić co jakiś czas coś w tym stylu. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz