czwartek, 31 stycznia 2013

Uwaga! Szukam weny. Jeśli ktoś posiada jakąś na zbytku, chętnie się nią zaopiekuje. /Haru

Troszku Was zaniedbałam... Dawno nie dodałam żadnego posta. ;__; Wybaczcie.
Byłam zajęta nowym Fanpejdżem na Fejsbusiu. x''D Czytam mangę, zaraz wracam.
A tak poza tym całe ostatni dni spędzałam na szukaniu weny. Piszę opowiadanie na polski (temat dowolny) i nie do końca wiedziałam co napisać. He, he. .__.
Mam już osiem stron <pani będzie miała co czytać>, a to dopiero początek.
Co ciekawsze natchnienie znalazłam w mangach. ^^ Konkretniej:

  • Orange
  • Harem de Hitori <he, he. Yaoistka: mode on :3>
  • Sukitte Ii Na Yo
  • Mon Seul <nie pytajcie czemu...>
  • Bakuman
No więc to tak. Wszystkie szczerze polecam (może z wyjątkiem Mon Seul, bo ta była bardzo dziwna ;-;). Miłego czytania, jeśli ktokolwiek odważy się którąś z nich sprawdzić. ^^'''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz