niedziela, 27 stycznia 2013

Kuroshitsuji - czyli jak wywołać wojnę 24. odcinkami. /Haru

Pewnego spokojnego dnia przeglądając http://nyanyan.pl/ natknęłam się na pewien obrazek...
Mianowicie tró historia jak to małe dziewczynki po obejrzeniu jednej serii (Kuroshitsuji) nazywają się Wielkimi Otaku. ._.
Nie zdenerwował mnie sam fakt, że te dzieci się tak nazywają. Z równowagi wyprowadził mnie właśnie ten post. ;-;
Jakiś czas potem pojawiła się seria właśnie takich obrazków. Kolejne jedenastolatki oglądające Kuroshitsuji i wielki hejt.
Nie rozumiem. Co was tak denerwuje? Wszyscy dobrze wiemy, że za dwa miesiące im przejdzie,a nasz kochany fandom pozostanie bez zmian.
Stop, a może tu nie chodzi o te dziewczynki tylko o to anime?
Przecież TRÓ OTAKU nie może splamić swego imienia takim badziewiem. Jak tak można. ._.
Zauważyłam, że fani A&M podzielili się na tych, którzy lubią i na tych, którzy nie lubią tej serii. To strasznie frustrujące, bo ja (jak zwykle) nie należę ani do tych, ani do tamtych. +_+
Co złego jest w tej serii? To, że jest tak popularna? Nie wiem.
A więc może ktoś mi wyjaśni skąd ta nienawiść? Proszę, bo naprawdę nie mam pojęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz