sobota, 26 stycznia 2013

Anime, które lubię. /Haru

W ostatnim poście wspomniałam coś o anime, których nie lubię. Teraz przyszedł czas na te, które przypadły mi do gustu. ^^'''

1. 5 centimeters per second- dlaczego? Może ze względu na to jak pięknie jest zrobiona animacja i jak cudowna jest kreska... A może dlatego, że kocham smutne romansidła, których koniec jest inny niż przypuszczałam, że będzie.
2. Durarara!! - sama nie wiem. Mam do tej serii jakiś sentyment. Poza tym uwielbiam Izaye i Kide. ^^
3. No.6 - kocham to anime ze względu na przesłanie, bohaterów i klimat. To tyle. ;-;
4. Un-Go-  tajemnice, kryminały, niesamowite postacie i akcja rozgrywająca się w dobrym tempie (nie lubię jak anime się wlecze w nieskończoność ._.). Właśnie za to lubię to anime.
5. Mardock Scramble - nie wiem czy ktoś słyszał ten tytuł, ale jeśli tak to na pewno wie, że ta seria jest bardzo... kontrowersyjna? Co mam powiedzieć? Historia prostytutki szukającej zemsty na swoim kliencie (który próbował ją zabić) przypadła mi do gustu i już. x''D
(Mardock Scramble)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz