środa, 23 stycznia 2013

Nowa manga. /Haru

Nie wiem jak Wy, ale ja kupując nową mangę cieszę się bardziej niż kilkuletnie dziecko, gdy dostaje wymarzoną zabawkę. ^^'''
Co robię widząc nowy tom Dengeki Daisy, albo Alicji? Proste.

Moje zachowanie w kilku punktach:
1. Rzucam się w stronę pułki nie patrząc, czy aby przez przypadek nie potrącam staruszki, albo nie depczę małego dziecka. (wiem jestem straszna ;__;)
2. Gdy jestem już blisko zwalniam kroku i rozglądam się dookoła czy aby nikt nie widział tej chwili słabości.
3. Podchodzę bliżeeeeej.
4. Uważnie przyglądam się okładce (czy nie ma jakiejś skazy).
5. Otwieram mangę na pierwszej stronie (o ile nie jest zafoliowana).
6. Szybko przekartkowuje i jeśli nikt nie patrzy... Wącham jedną ze stron. *///*
7. Gdy zdecyduje się na zakup, płacę te kolosalne pieniądze (ok.19.99zł) i szybko uciekam ze sklepu.
8. Siadam w domu i wpatruje się w nią, puki nie poczuje potrzeby na chwilowe odwrócenie wzroku (nigdy nie mam takiej potrzeby .___.)
9. W końcu decyduje się na zaczęcie czytania.
10. Spokojnie czytam każdą stronę.
11. A potem... A potem przenoszę się do zupełnie innego świata i już nic nie może mnie z niego wyciągnąć. *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz