piątek, 25 stycznia 2013

JESTĘ HIPSTERĘ...? /Haru

Wróciłam z tenisa. Padam na twarz, a tu jeszcze dwa odcinki Un-Go do obejrzenia...
Czasem mam wrażenie, że jak nie skończę jakiejś serii to świat mi się zawali na głowę. ;-;
Boli mnie to, że serie kochane przez wszystkich nigdy nie przypadają mi do gustu (nie mówię tu o Un-Go).
Ostatnimi czasy w internecie widuję wszelakie arty, gify i tak dalej z SAO. Mi się nie podobało. Obejrzałam do 10 odcinka i poległam. ._.'''
Wszyscy (czytaj: stanowcza większość) lubią Fairy Tail. Ja nie... ;_;
Mam wymieniać dalej? Lepiej nie, bo mnie ludzie znienawidzą.
Czemu tak jest?
BO JESTĘ HIPSTERĘ. >w<'''
Nie, nie jestem. -.- Po prostu tak mam i już.
Z góry przepraszam i mam nadzieje, że się hejty nie posypią. x"D

A tu tak, co do tenisa. ^^'' (Prince of Tennis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz