piątek, 8 marca 2013

WYNIKI I DZIEŃ KOBIET~ /Haru

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET!
___________________________________________________
Jak już zapewne wiecie Anime-Shinden opublikowało wyniki wyborów anime roku 2012.
No cóż...

  • Jako najlepsze anime wybrano Sword Art Online... Dziwna sytuacja, bo ten sam tytuł zajął miejsce pierwsze jako największe rozczarowanie. WUT? 
  • Najgorsze anime to Arcana Famiglia. Tu się zgodzę, bo seria nie zrobiła na mnie najlepszego wrażenia, ale widywałam gorsze...
  • Najlepszy bohater: Kazuto Kirigaya (Kirito) z SAO. Osobiście go nie lubię, ale jak widać innym się spodobał. Bywa...
  • Najlepsza bohaterka: Yuno Gasai z Mirai Nikki. Tu zgadzam się w 100%. Jest świetnie wykreowaną postacią i zasłużyła na to miejsce. 
  • Najlepsza para: Kirito x Asuna z SAO. No nie! Nie, nie, nie! Całe anime zostało zniszczone właśnie przez połączenie ich ze sobą. Straszne... ;___; (To tak moim zdaniem...)
  • Najzabawniejszy tytuł: Beelzebub. Zgadzam się. Naprawdę świetne anime, co rusz padałam ze śmiechu. ^^ Polecam. 
  • Najbardziej wzruszający tytuł: Guilty Crown. Co prawda jestem w trakcie oglądania, ale jak na razie wydaje mi się, że może znaleźć się na tym miejscu. Jak skończę oglądać to się wypowiem. 
  • Najlepsza oprawa graficzna: K. Naprawdę piękna seria, ale czy najlepsza. Nie wiem...
  • Najlepsza ścieżka dźwiękowa: Guilty Crown. Zgadzam się. Naprawdę cudowna muzyka. Nie pominęłam żadnego openingu, endingu (WYCZYN!)... Cud, miód i malina. x''D


To tyle. Macie tu link do całej listy... I jeszcze pytanko? Zgadzacie się z tymi wynikami? ^^


2 komentarze:

  1. Chciałam się oburzyć, że tyle lepszych rzeczy wyszło w zeszłym roku i że perły przed wieprze, ale potem przypomniałam sobie, że to ja jestem jedną z tych niewielu osób, którym się chce oglądać charty, czytać blogi i sprawdzać pierwsze odcinki. Młodzież po prostu klika w top ileśtam najpopularniejszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się jeśli chodzi o Gulity Crown .. tzn. ścieżkę dźwiękową , dużo bardziej spodobała mi się ta z K.

    OdpowiedzUsuń