środa, 13 marca 2013

KUROKO NO BASUKE - czyli sportowe anime według Tadatoshi'ego Fujimaki. /Haru

Już dawno, dawno temu zaczęłam oglądać to anime, ale dopiero dziś nabrałam chęci by je skończyć. Co prawda zostało mi jeszcze dziewięć odcinków, ale śmiało mogę powiedzieć, że wciągnęło mnie bardziej niż jakikolwiek inny tytuł z tego gatunku.
Mam za sobą takie serie jak Tennis no Ouji-sama, Air Gear i kilka innych sportowych anime, ale żadne z nich nie wywarło na mnie tak pozytywnego wrażenia. Początkowo myślałam, że Kuroko no Basuke będzie zwykłym nudnawym anime, które nie zaskoczy mnie w żaden sposób, a jednak.
Bardzo podobają mi się bohaterowie. Każdy z nich ma jakiś konkretny talent. Jeden jest mistrzem w podawaniu piłki, inny w skakaniu. Mimo iż brzmi to dość banalnie to naprawdę fajnie zrealizowany pomysł.
Jeszcze jednym plusem jest niebanalne ukazanie meczy koszykówki. Nie ma tam nie potrzebnych udziwnień. Wszystko jest w miarę realistyczne.

To tyle. Napiszę więcej o tej serii kiedy skończę ją oglądać. ^^ A to zapewne nie potrwa długo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz