niedziela, 3 marca 2013

Badum-bum...AXN Spin. /Haru

Straaasznie dawno nic nie pisałam, wiem. Przepraszam. ;__;
_________________________________________

 Jak już zapewne wiecie na AXN Spin codziennie lecą różne odcinki anime. Niestety nie posiadam telewizora w pokoju, ani karty telewizyjnej w komputerze, więc wciąż przesiaduję w salonie. Zawsze gdy w weekendy budzę się z rana (czytaj 12:00) włączam TV i oczywiście budzę wszystkich w domu kolejnym opening'iem z Naruto lub Dragon Ball'a. Moja kochana mama nie mogąc tego znieść wyrzuca mnie z pokoju. ;A;
Po powrocie do domu ze szkoły, zmęczona i umierająca biegnę na dół i znów włączam AXN Spin.
Dlaczego? Bo leci Samuraj News! Kocham ten program. *-* Ukazuje on Japonię z zupełnie innej (czasem ekstrawaganckiej, czasem dziwnej) strony.
Szczerze polecam!
_________________________________________
PS
Wybaczcie, że wchodzę coraz rzadziej, ale jak wiecie ferie się skończyły, nadeszła szkoła. Nagłe zderzenie z rzeczywistością tak mnie przygnębiło, że zwinęłam się w kołderkę i zaczęłam namiętnie czytać moje zaległe mangi... To sprawiło, że odcięłam się od świata i nie chciałam do niego wracać (przez jakiś czas). Nie martwicie się jednak, bowiem już przybyłam i na nowo się odrodziłam <ach, te moje rymy>. xD


1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc, nie rozumiem oglądania byle jakich anime w słabej jakości w telewizji, podczas gdy z internetów można mieć wszystko o każdej porze i najlepszej jakości. No ale od tak dawna nie mam telewizji, za to bardzo mocne łącze, że się rozpaskudziłam.

    OdpowiedzUsuń