sobota, 9 marca 2013

Koncert/Yuu

  Witajcie moi drodzy! Od razu przepraszam za moją jakże długą nieobecność. Nie było czasu -.-
We wtorek byłam w Poznaniu na koncercie Sabatonu, a potem musiałam odleżeć pogo.
  Czytaliście o gazie pieprzowym w mojej także szkole. Mnie akurat tego dnia nie było (jak już wspominałam musiałam odleżeć). Co do koncertu z koleżanką przeżyłyśmy 3 pogo (byłyśmy pod sceną a pod czas koncertów jakimś cudem pokonałyśmy trasę w kształcie trójkąta?). Najgorzej było na Eventine, ale Wisdom też dał popalić. Na Sabatonie same się wczułyśmy więc nie zwracałyśmy większej uwagi na to co się działo dookoła nas.
  Co do mojej recenzji na temat Hetalii, napiszę ją dopiero po przeczytaniu 5 tomu. Muszę jutro dokonać ataku na Empik. Jeszcze raz przepraszam i postaram się nadrobić braki.
Nauczyłam się gwizdać XD. A od wczoraj połykam w wielkich ilościach rodzynki w czekoladzie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz