czwartek, 11 kwietnia 2013

Anime-zjebek. ^^ /Haru

Statystyki nam ciut podupadły, al mniejsza z tym... Dzisiejszy post będzie dotyczył moich najbliższych planów. Konkretniej dotyczących anime.
Od jakiegoś czasu zbieram się do obejrzenia Bleach'a i Code Geass'a.
Niestety daleko mi do idealnego anime-zjebka i nie trawię "tasiemców". ;___;
Wszystko co ma więcej niż 20-30 obcinków nie wchodzi w grę. Zdarzają się wyjątki, ale naprawdę, naprawdę RZADKO. Dlatego też (walcząc z samą sobą) zmuszam się do oglądania Bleach'a. Mimo wszystko wydaje mi się, że jest to fajne anime. I przysięgam przed Wami wszystkimi, że kiedyś je skończę.
Oprócz tego planuję obejrzeć Acchi Kocchi, Tonari no Kaibutsu-kun i Hanasaku Iroha. 
Nie mam pojęcia czy kiedykolwiek zdołam zacząć te wszystkie serie, ale mam taką małą nadzieję, że jednak...
P.S. Yuu może nie być przez jakiś czas, bo wiecie... Wywiadówka w szkole była, a nasze oceny... XD No. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz